REKLAMA
Znaleziono 4112 wyników
Wrocław: Budowa drogi łączącej Wrocławski Park Przemysłowy z Technologicznym musi zaczekać? Może zabraknąć milionówartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Budowa drogi łączącej Wrocławski Park Przemysłowy z Technologicznym musi zaczekać? Może zabraknąć milionów
Za przebudowę odcinka wzdłuż ulic Fabrycznej/Otyńskiej wykonawcy oczekują powyżej 18 mln zł, czyli o...
Trwa budowa nowej trasy tramwajowej przez Popowice [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa nowej trasy tramwajowej przez Popowice [FILM + ZDJĘCIA]
Realizowany jest pierwszy etap budowy trasy tramwajowej wzdłuż ul. Popowickiej, Starogrobl...
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem
Janów Lubelski i Biłgoraj zyskają połączenia kolejowe z Lublinem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla budowy nowej linii. Dokumentacja za ponad 23 mln zł netto będzie zrealizowana w ramach rządowego „Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.”.
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinemartykuł
Pokaż artykuł
Łęczna i Włodawa będą miały szybkie połączenie kolejowe z Lublinem
Mieszkańcy Łęcznej i Włodawy zyskają wygodny dojazd do stolicy regionu. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetargi na opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy nowego połączenia kolejowego między Lublinem a Łęczną oraz rewitalizację trasy Chełm – Włodawa. Szacowana wartość obu projektów z Rządowego Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r. to ok. 1,2 mld zł.
Miliony z rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład na inwestycje w gminach powiatu średzkiegoartykuł
Pokaż artykuł
Miliony z rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład na inwestycje w gminach powiatu średzkiego
Ogłoszono właśnie wyniki drugiego naboru w ramach rządowego Programu Inwestycji Strategicznych Polski Ład. Spora ilość pieniędzy trafi do gmin powiatu średzkiego.
Trwa przebudowa tzw. "Gierkówki" (DK1) w Częstochowie [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa tzw. "Gierkówki" (DK1) w Częstochowie [FILM]
W Częstochowie trwają prace budowlane związane z przebudową Drogi Krajowej nr 1. W związku z tym, że budowa autostrady A1 z Piotrkowa Trybunalskiego do Pyrzowic planowana jest w perspektywie kilku następnych lat, realizacja częstochowskiej inwestycji ma duże znaczenie. Codziennie, przez rejon inwestycji przejeżdża około 45 tys. pojazdów.
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Oświęcim] Hotel Olimpijski (przebudowa)
Oświęcim, Zaborze
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Włocławek] Stary Rynek (przebudowa)
Włocławek, Śródmieście
[Wrocław] Ul. Zwycięska (przebudowa)inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Ul. Zwycięska (przebudowa)
Wrocław, Krzyki
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Tarnowskie Góry] Ulica Krakowska (przebudowa)
Tarnowskie Góry
Rozbudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego, ul. Turniejowa 1inwestycja
Pokaż inwestycję
Rozbudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego, ul. Turniejowa 1
Wrocław, Krzyki, Turniejowa 1
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Secesyjne witryny wróciły do holu kasowego Dworca Głównegoartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Secesyjne witryny wróciły do holu kasowego Dworca Głównego
W holu kasowym dworca Wrocław Główny zamontowano pierwsze historyczne witryny kasowe. Tak wyglądały...
REKLAMA